با توجه به تنوع محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت های مختلف در سطح کشور قبل از خرید سامانه به نکات ذیل توجه فرمایید :
بسیاری
از شرکت
ها پنل
SMS خود
را با
قیمت
اولیه کم
، ولی به
صورت
پرداخت
حق
اشتراک
سالیانه
واگذار
می
نمایند.
در پیامک ملی ایران شما فقط یکبار و برای همیشه وجه پنل را پرداخت می نمایید.
در سیاست فروش بعضی از شرکت ها هزینه های پنهانی وجود دارد که در زمان خرید به مشتری اعلام نمی گردد. (به عنوان مثال : هزینه پشتیبانی ، هزینه ارتقاء و ... )
در پیامک ملی ایران هیچ هزینه پنهانی وجود ندارد.
شماری از شرکت ها پنل SMS خود را با هزینه اولیه کم واگذار می نمایند و بجای آن تعرفه ارسال بالایی را برای مشترک در نظر می گیرند که این امر با توجه به نیاز دائم مشترک به شارژ اعتبار و ارسال SMS کاملا به ضرر وی می باشد.
در
پیامک
ملی
ایران
قیمت پنل
کاملا
مطابق با
امکانات
آن می
باشد و
مشتری می
تواند بر
اساس
نیاز خود
امکانات
پنل و به
طبع آن
هزینه آن
را مشخص
نماید.
همچنین
تعرفه
ارسال
مطابق با
تعرفه
اپراتور
مخابرات
بوده و
در برخی
موارد با
توجه به
حجم
بالای
خرید و
سرمایه
گذاری
شرکت حتی
کمتر از
آن می
باشد.
تعدادی از شرکت ها بابت دریافت SMS هزینه دریافت می نمایند. (معمولا 20 ریال)
در پنل
پیامک
ملی
ایران
دریافت
SMS
رایگان
می باشد.
تعدادی از شرکت ها بر اساس استراتژی فروش خود امکانات بسیار اولیه ایی را همچون ماژول دریافت SMS را از نسخه پایه خود جدا کرده و آنرا بصورت جداگانه به مشترک می فروشند.
در
پیامک
ملی
ایران
پنل نسخه
پایه بر
اساس
نیاز و
احتیاجات
واقعی
مشتری
طراحی
شده است
و برای
90 %
مشترکین
با انواع
زمینه
های کاری
کاملا
پاسخگو
می باشد
.همچنین
به جرات
می توان
گفت به
دلیل
تعدد
امکانات
و ماژول
های دیده
شده در
نسخه
پایه ،
این نسخه
با
پیشرفته
ترین
ورژن های
پنل
بسیاری
از شرکت
ها
برابری
می کند و
در خیلی
از موارد
قابلیت
های
بیشتری
نیز
دارد.
در برخی از شرکت ها (بدون در نظر گرفتن تعداد و یا مبلغ اعتبار خریداری شده توسط مشترک) صرفا یک تعرفه واحد برای ارسال داده می شود. طبیعتا بر اساس نیاز متغیر مشتری در بازه های زمانی مختلف که ممکن است ارسال های بزرگی داشته باشد ، وجود فقط یک تعرفه مناسب نیست و به ضرر مشتری خواهد شد.
در
پیامک
ملی
ایران
تعرفه
ارسال بر
اساس
میزان
خرید
مشتری
متغیر و
Flexible
می باشد.
مقاله
مقایسه
سامانه
اینترنتی
با GSM
Modem را
مطالعه
بفرمایید.
(مشاهده
مقاله)
موارد
ذیل را
مورد
بررسی
قرار
دهید :
-
سابقه
شرکت و
همچنین
تعداد و
نوع
مشتریان
آن
- قدرت،
کشش و
توانمندی
نرم
افزار در
دریافت
ها و
ارسال
های بزرگ
- وجود طرح
های
تشویقی و
طرح های
فروش های
ویژه
- در
دسترس
بودن و
سرعت
عملکرد
واحد
پشتیبانی
- تنوع در
تعرفه ها
- زمان
تحویل
سامانه
- دفعات و
فواصل
زمانی
بهینه
سازی، به
روز
رسانی و
ارتقاء
نرم
افزار بر
اساس
نیازهای
عمومی
جدید
مشترکین